Forum Deletion Thread

Started by loralei, August 05, 2009, 04:00:43 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shaunroberts10

Anillo de Compromiso.
   
  El símbolo de tu amor: El anillo de compromiso
   
  [FONT="]La entrega del anillo de compromiso es uno de los retos más difíciles para quien ha decidido tomar el importante compromiso del matrimonio para su vida.[/FONT]
   
  La forma de entregarlo es quizá más importante que el anillo mismo. Pues no solo habla de un esfuerzo económico sino de tiempo, creatividad y dedicación.
   
  He participado en la entrega de decenas de anillos y me doy cuenta que las posibilidades son infinitas, pero también descubrí que hay 3 elementos que no deben faltar: sorprender, consentir y conmover.
   
  Este momento es sumamente especial y debe ser tan significativo que perdure en el recuerdo de ambos por muchísimo tiempo, que incluso sea un suceso digno de contárselo a sus hijos o nietos. Por eso es muy importante planearlo con anticipación para que impactes y sorprendas a tu pareja.
   
  El anillo de compromiso, tradicionalmente, significa que la persona que lo lleva puesto está enamorada y comprometida con la persona que se lo entrego o en otras palabras "tomado". Este tiene origen en la historia de los egipcios que tenían la creencia que debería llevarse puesto en el dedo del anillo, donde hasta el día de hoy se acostumbra ponerse, porque a través de ese dedo pasa una vena que envía la sangre al corazón. Mientras que los romanos hacían el anillo de compromiso de hierro para simbolizar fuerza y eternidad.
   
  Hoy en día, el anillo de compromiso simboliza lo mismo que es: amor, compromiso y una boda para la feliz pareja.
   
   
  Entrega de anillo de compromiso | Momentos VoloPapilio

ed1212

you need further helps please let me know.

luckyboy


tanduy2506

Quote from: luckyboy;538719Please delete my unused forum

http://kintmessenger.forummate.com/

Regards
Alright,

I've deleted your forum.
Hope you come back someday.

Archamedis

Can you please reinstate my forum it has been locked.

nicey.freeforum.ca


Thank you very much.

tanduy2506

Quote from: Archamedis;538743Can you please reinstate my forum it has been locked.

nicey.freeforum.ca


Thank you very much.
Okay,

I've just restored your forum.
Please take care it carefully.
Delete all spams and make it better :)

Archamedis


exkalibur

Can you delete the forum petsbadgirls.com and unpark the domain ?
 
Thanks
Exkalibur

tanduy2506

Quote from: exkalibur;538759Can you delete the forum petsbadgirls.com and unpark the domain ?
 
Thanks
Exkalibur
Hi Exkalibur,

Can you give me your admin log in details via PM?
Why don't you use it?
So sad.

tanduy2506

Hi Exkalibur,

I've deleted your forum.
If you want to unpark your domain, you must point nameservers to other host instead of ns1.gladhost.com / ns2.gladhost.com

Thanks, hope you come back somedays.

exkalibur


tanduy2506

Quote from: exkalibur;538860Can you delete petsr4life.forummate.com.

thanks
Hi Exkalibur,

I've deleted your forum.
Hope you come back in someday.

Matthamatic

aimlessgaming.forummate.com seems to be gone. There was no notification or anything. Not sure if it was error or was pulled for something. Please let me know.

ramook

Quote from: Matthamatic;538893aimlessgaming.forummate.com seems to be gone. There was no notification or anything. Not sure if it was error or was pulled for something. Please let me know.


Same problem.See here...will be all clear....Hi
http://www.freeforum.ca/forums/phpbb-support-forum/444713-acces-forum.html

tanduy2506

Quote from: Matthamatic;538893aimlessgaming.forummate.com seems to be gone. There was no notification or anything. Not sure if it was error or was pulled for something. Please let me know.
Hi Matthamatic,

So sorry, my friend.
We lost some phpBB3 forums which the name is started with letters: a, b
Really sorry for that.

If you don't have the backup, please create new forum again.

P/S: Thanks ramook.